Korzyści z pozycjonowania

21 korzyści jakie daje pozycjonowanie stron internetowych


O tym, jak ważne jest posiadanie strony internetowej dla celów biznesowych oraz wizerunkowych nie trzebarzekonywać. Natomiast, aby na stronę trafili potencjalni klienci lub osoby zainteresowane treściami potrzebne jest  pozycjonowanie witryny. Witryna powinna znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Promowanie firmy w sieci i uzyskanie wysokiej noty w TOP 10 przynosi wiele korzyści. Poniżej zaprezentowano listę zalet - wyczerpującą i przekonywującą do podjęcia pozycjonowania.

21 powodów, dla których warto zadbać o pozycjonowanie strony www

Pozycjonowanie stron przynosi wiele korzyści dla konkretnej firmy. Dlatego, dobrze jest przemyśleć strategię pozycjonowania, aby uzyskać efekty opisane poniżej. Zwłaszcza, że dają one długofalowe skutki.
  • Wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwania dla fraz kluczowych lub fraz long tail. Dokładnie określone zapytania pozwalają użytkownikom znaleźć konkretne produkty, zwiększa się ilość zapytań, co skutkuje generowaniem ruchu na stronie.
  • Zwiększenie liczby osób odwiedzających stronę bezpośrednio przekładające się na liczbę konwersji oraz ilość zapytań pod określone produkty lub usługi.
  • Dotarcie do potencjalnych klientów, zarówno tych świadomych tego, czego oczekują jak i poszukujących usług lub produktów.
  • Zwiększenie zysków firmy, przekładające się na jej rozwój pod względem proponowanej oferty i pod kątem uzyskiwanych przychodów.
  • Większa rozpoznawalność marki (na przykład poprzez aktywność w mediach społecznościowych) pozwalająca na pozyskiwanie nowych i klientów i sprzyjająca wybiciu się na pozycję lidera w branży.
  • Budowanie zaufania marki w Internecie, głównie pośród stałych klientów, którzy polecają firmę nowym.
  • Zdobycie przewagi nad konkurencją w branży poprzez zwiększenie liczby wejść bezpośrednich na stronę z wyszukiwarek.
  • Rozwój biznesu, nie tylko w wymiarze lokalnym, ale i globalnym.
  • Budowanie wizerunku eksperta, odbywające się na przykład w skutek systematycznego publikowania artykułów tematycznych na blogu firmowym.
  • Zwiększenie liczby naturalnych linków, wynikające z umieszczania wartościowego contentu. Efekt ten dodatkowo wzmacnia się, kiedy internauci dzielą się pomiędzy sobą rzetelnymi materiałami.
  • Długofalowe pozyskiwanie klientów skłaniające do późniejszego powrotu na stronę i korzystnie wpływające na konwersję. Jest to wynik dobrze prowadzonych działań content marketingowych.
  • Zwiększenie mikro konwersji, czyli pojedynczych akcji wykonywanych przez internautów, którzy dodają recenzje produktów, bądź zapisują się do newslettera.
  • Elastyczne koszty pozyskiwania potencjalnych klientów, a więc dopasowanie dogodnego modelu rozliczania do prowadzonego biznesu.
  • Targetowanie geograficzne korzystne dla przedsiębiorców chcących wypromować się lokalnie. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu mniejsze firmy mogą wybić się na tle wiekszych firm działających w mieście lub województwie.
  • Większa sprzedaż bezpośrednia przy prowadzeniu biznesu lokalnego, wynikająca z tego, że internauci coraz częściej poszukują konkretnych informacji.
  • Pozycjonowanie szerokie na słowa o najwyższej konwersji, możliwe dzięki trafieniu przez internautę na frazę bezpośrednio odwołującą do konkretnej strony.
  • Możliwość poznania preferencji klientów jako odpowiedź na wciąż zmieniające się trendy, dodatkowo wzbogacana informacjami pozyskiwanymi z audytów.
  • Długotrwały efekt pozycjonowania dzięki rzetelnie poprowadzonej kampanii SEO, pozwalający danej stronie internetowej utrzymywać się wysoko w wynikach wyszukiwania.
  • Stałe monitorowanie skuteczności prowadzonych działań, wynikające z mierzenia liczby konwersji i ich źródeł, a także z kontrolowania popularności fraz kluczowych.
  • Wskaźnik ROI większy od innych reklam, oznaczający że ogólny zwrot inwestycji wymaga mniejszych nakładów finansowych, a jest wyższy od innych działań promocyjnych.
  • Przyciąganie talentów, a więc pozyskiwanie wartościowych pracowników, którzy trafiają na daną stronę poprzez umieszczenie we frazie swojego stanowiska.

Warto zdecydować się na pozycjonowanie, ponieważ...

Wyszukiwarki internetowe to główne miejsca, dzięki jakim można wypromować swoją firmę oraz pozyskać nowych klientów. Odpowiednio poprowadzona kampania pozycjonowania pozwala na zostawienie w tyle konkurencji. Można pochwalić się wiekszym ruchem na stronie oraz zobaczyć, jak wzrasta liczba klientów. Dzięki pozycjonowaniu buduje się zaufanie i wizerunek eksperta. Sprawnie i systematycznie prowadzone działania SEO pozwalają uzyskać długofalowe wyniki, gwarantujące stabilną pozycję w TOP 10, jak i w branży.  

SEO Ideo
Adres: ul. Sokołowska 08-110 Siedlce
Numer telefonu: 664 060 060
E-mail: [email protected]